De Krummelbak

• samenwerking met de basisschool en bibliotheek
  • Piramide methode, VVE programma

Spelend leren staat centraal op onze peuterspeelzaal. Een rijke speelomgeving geeft de kinderen aanleiding om te ontdekken en te ontwikkelen. Spelen is namelijk niet alleen leuk maar ook leerzaam, grensverleggend en ontspannend. Op basis van aangeboden materiaal maken kinderen zelfstandig keuzes voor hun spel.Door spelen zoals doen-alsof, bouwen, boekjes lezen, spelen met taal en rekenen vergroten de kinderen hun fantasie en sociale vaardigheden.

Samen met de bibliotheek besteden we veel aandacht aan taalontwikkeling en lezen. Elke week lenen de kinderen een nieuw boek om mee naar huis te nemen.We organiseren regelmatig activiteiten met de basisschool en we zorgen voor een goede overdracht.

Peuterspeelzaal de Krummelbak is gevestigd in de Akkerschans en biedt opvang voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Wij zijn open van maandag tot en met donderdag, van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Nieuwsgierig? U bent van harte welkom op de Krummelbak!

Ouder: Ik ben heel tevreden geweest de afgelopen 2 jaar. Ik heb mijn dochter enorm zien groeien en ze heeft het altijd naar haar zin gehad. Ook ben ik zeer tevreden met de omgang.

Bunderweg 14
9693 BS Bad Nieuweschans