De Duimpiepers

• in basisschool
  • Piramide

Peuteropvang De Duimpiepers is gevestigd in de openbare basisschool in Heiligerlee. In de basisschool hebben wij de beschikking over één groepsruimte.

Wij hebben twee groepen van 16 kinderen en zijn op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur geopend. Alle kinderen komen drie dagdelen.

Een dagdeel op de peuteropvang
De peuters komen om 8.30 uur en mogen dan vrij spelen. Rond 9.00 uur gaan we in de kring, waar we de namen lezen, een spelletje doen rondom het thema en vaak een boekje lezen. Daarna mogen de peuters vrij spelen en knutselen. Om 10.00 gaan we eten en daarna buiten spelen. We sluiten af in de kring met liedjes zingen.

Piramide
We werken met de methode Piramide en hebben verschillende thema’s. Elke 2 a 3 weken hebben we een ander onderwerp of prentenboek waar we mee bezig gaan.

Met de twee basisscholen in Heiligerlee hebben we een goede samenwerking. Een aantal keren per jaar doen we een gezamenlijke activiteit, zoals voorleesontbijt, Pasen, pietengym.

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

Rood

Groen