Privacy statement

Voor wie is dit Privacy Statement bedoeld?

Ben jij een (voormalig) klant, bezoeker van een locatie of onze website, een samenwerkingspartner of een leverancier? Ben je stagiair(e) of vrijwilliger? Zijn er persoonlijke gegevens van jou bij de Tintengroep bekend? Dan is dit Privacy Statement geschreven voor jou. In deze privacy verklaring lees je hoe wij, op een zorgvuldige manier, omgaan met jouw persoonlijke gegevens. Niet alle kopjes zijn voor iedereen relevant. Kijk dus bij de voor jou relevante kopjes. Heb je vragen over dit statement? Neem dan contact op met Privacy.

De Tintengroep is in beweging
De Tintengroep verandert. Wetten en regels veranderen. Dit privacy statement verandert daarom af en toe ook. Wij streven naar een actueel privacy statement. Als een aanpassing in dit Privacy Statement nodig is, passen we dat direct aan. Je ziet hier dus altijd de meest actuele versie. Het is raadzaam om af en toe te controleren of er wijzigingen zijn geweest die voor jou van belang zijn. Grote wijzigingen maken wij bekend op onze website.

Wat is de Tintengroep?

Wie is verantwoordelijk voor mijn persoonsgegevens?

Is er controle op de naleving van privacy verplichtingen?

Wat zijn redenen om persoonsgegevens te verwerken?

Welke persoonsgegevens verwerken wij?

Hoe komen we aan jouw persoonsgegevens?

Hoelang bewaart de Tintengroep mijn persoonsgegevens?

Persoonsgegevens bij eerste contact, bezoek en sollicitatie

Persoonsgegevens Stichting Peuterwerk

Persoonsgegevens Sociaal Werk

Persoonsgegevens Tinten Training en Advies

Persoonsgegevens Vrijwilligers

Persoonsgegevens jongeren en verantwoordelijken

Persoonsgegevens doorgeven aan anderen

Hoe worden mijn gegevens beschermd?

Heb ik ook privacy rechten?

Hoe kan ik mijn privacy rechten uitoefenen?

Ik heb het privacy statement gelezen, maar heb nog vragen

Dit privacy statement geeft een algemeen beeld van de verwerkingen van persoonsgegevens en de wijze waarop we deze beschermen.

Heb jij een vraag of opmerking over dit Privacy Statement of over de verwerking van jouw persoonsgegevens? Neem contact op met onze afdeling Privacy door te bellen met het algemene telefoonnummer 088 0305100 of door een e-mail te sturen naar privacy@tintengroep.nl. Ook kun jij je vragen of opmerkingen in een contactformulier (op de website van de stichting) plaatsen.

De Tintengroep
Postbus 50