’t Beudeltje

• Startblokken
  • mooie ruimte
  • dreumesochtend

Welkom bij peuteropvang ‘t Beudeltje in Mussel.

‘t Beudeltje is een Gronings woord voor een jong kindje. In Mussel is het de toepasselijke naam van de peuteropvang, gelegen in het hart van het dorp, waar kinderen en hun ouders/verzorgers van harte welkom zijn.

De groepen
Op ‘t Beudeltje is een peutergroep van maximaal 16 kinderen die op verschillende dagdelen komen spelen. Per groep zijn er twee pedagogisch medewerkers en een enthousiaste vrijwilliger.

De groepsruimte
De inrichting wordt gekenmerkt door hoeken zodat kinderen een gezellige, uitdagende speelomgeving wordt geboden waar zij zich veilig en geborgen kunnen voelen.

Startblokken
We werken met Startblokken, met thema’s die aansluiten bij de leefwereld van het jonge kind. Bij ieder thema richten we ook de groepsruimte in, in de sfeer van het thema.

Dreumesochtend
Eén keer in de veertien dagen hebben we op de dinsdagochtend van 08.30 - 10.30 uur een groep voor dreumesen en hun ouders/oppas.

Voor meer informatie over de dreumesochtenden kunt u contact met ons opnemen.

Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom.

Woezel

maandagmorgen:

donderdagmorgen:

Dreumesgroep (om de week)

dinsdagmorgen:
08.30-10.30 uur